Reklamná premiéra O2 na autobusoch RegioJet
Na diaľnicu vyrazila prvá reklama od MOBILBOARD na žltých autobusoch
Reklamná premiéra O2 na autobusoch RegioJet
Spoluprácu so spoločnosťou RegioJet sme spečatili prvou krásnou kampaňou!
Reklama O2 sa dostáva na autobusy RegioJet
Reklamná kampaň O2 na žltých autobusoch začala svoju premiéru na formáte Back Board. Klient stavil pre svoju značku na pohyblivý billboard na autobuse RegioJet. Využil reklamný potenciál diaľnice pre svoju imidžovú reklamu a zvýšenie povedomia.
Vážení vodiči, spolujazdci a cestujúci, táto výrazná modrá kampaň vás bude sprevádzať na trasách Praha – České Budějovice, Praha – Znojmo a Praha – Ostrava počas celej tohtoročnej dovolenkovej sezóny.
V čom sú diaľkové linky také jedinečné?
Pretože majú vynikajúce geografické pokrytie na kilometre ďaleko, bez toho, aby rušili vonkajšie prostredie alebo obťažovali verejnosť reklamou. Zatiaľ čo tradičné OOH billboardy zažívajú na diaľniciach obdobie regulácie, pohyblivá reklama na autobusoch je obľúbená práve vďaka svojmu nerušivému, ale účinnému pôsobeniu.
14x účinnejšie ako statické povrchy
Vedeli ste, že pohyblivé povrchy sú 14-krát účinnejšie ako statická reklama? Áno, práve pohyb upúta pozornosť a nenásilným spôsobom prenáša reklamný vizuál na naše zrakové vnemy. Vďaka svojej mobilite a opakovaniu trasy môže reklama na diaľkových linkách pôsobiť opakovane počas celého dňa. A podprahovo posilňuje povedomie o značke, produkte alebo spoločnosti. Okrem toho môže tento mediálny typ výrazne stimulovať aktivitu používateľov online vo vzťahu k vašej značke.
Ak premýšľate nad naozaj šikovnou a viditeľnou vonkajšou reklamou, vyskúšajte reklamu v pohybe!