Reklama na dopravných prostriedkoch ľudí otravuje najmenej!
Reklama na dopravných prostriedkoch MHD ľudom nevadí. Ďalší dôvod prečo spolupracovať s nami!
Kampan na dopravných prostriedkoch ľudí otravuje najmenej!
Nová vlna výskumu Českej marketingovej spoločnosti priniesla výsledky merania ,,presýtenosť reklamou“. Reklama na dopravných prostriedkoch MHD ľudom nevadí.
Ďalší dôvod prečo spolupracovať s nami!
Na dopravných prostriedkoch z vonku vadí reklama iba 33%, z vnútra 26% opytovaných občanov. Čo je porovnateľné s reklamou v mieste predaja, ktorá vadí najmenej – 16 až 29%. Najviac sú ľudia presýtení reklamou v komerčných televíziách, kde vadí hlavne prerušovanie relácií reklamnými blokmi, a to v 79%. Najväčší nárast presýtenosti na 54% zaznamenali billboardy.
Prudko narastá presýtenosť na sociálnych sieťach a na internete.