Reklama na dopravných prostriedkoch láka do domácich turistických destinácii
Mestá a koordinátori cestovného ruchu cielia na domácich turistov.
Reklama na dopravných prostriedkoch láka do domácich turistických destinácii
Pandémia koronavírusu zmenila mnohých a nie je žiadnou novinkou, že výraznou mierou zamiešala kartami v oblasti cestovania.
Tuzemské turistické ciele prišli naraz o významný podiel svojich zahraničných klientov a hľadajú aspoň čiastočné pokrytie svojich strát u tamojších turistov, čo úplne mení doterajší trend komunikácie. Mestá a koordinátori cestovného ruchu výrazne posilňujú svoje marketingové aktivity využitím rozmanitých media nosičov, vrátane reklamy na vozoch verejnej dopravy.
OOH transport má skvelý regionálny
i plošný zásah
Atraktívne inzertné plochy na autobusoch, trolejbusoch a električkách totiž ponúkajú zadávateľom výrazný vizuálny priestor, ako zaujať a nalákať miestnych na zaujímavé kultúrne a turistické atrakcie. Svojou mobilitou a 14x efektívnejším zásahom, v porovnaní so statickými plochami, dokáže pohyblivá reklama v OOH transporte osloviť veľký okruh cestujúcich, peších aj motoristov. A to ako na úrovni lokálnej, tak celorepublikovej. Vo vzťahu k cestovaniu teda reklama na verejných dopravných prostriedkoch predstavuje účinný inzertný nástroj tiež pre kúpeľné pobyty, pohostinské a ubytovacie zariadenia.
Prezrite si malú ochutnávku realizovaných kampaní na formátoch Back Board, Mobilboard, Bočné okno, City Board ai. Trebárs tu nájdete inšpiráciu pre svoju budúcu reklamnú kampaň alebo tip na zaujímavý rodinný výlet.