OOH transport s kreatívnou kampaňou dokáže vykúzliť jedinečný wow efekt!
Keď sa upustí uzda marketingovej fantázii a vsadí na výrazný formát, vznikne dokonalá vonkajšia reklama.
OOH transport s kreatívnou kampaňou dokáže vykúzliť jedinečný wow efekt!
Reklama na verejných dopravných prostriedkoch ponúka neobvyklé kreatívne možnosti, ktoré veľakrát až ohromia. Neveríte? Prezrite si ukážky našich vlastných i zahraničných realizácií.
Out of Home funguje
Zarytí priaznivci online reklamy môžu namietať, avšak OOH reklama stále patrí k médiá nosičom, ktoré majú charizmu, osobitý štýl, dokážu zaujať a prekvapiť pútavým vizuálnym riešením. Aj napriek pokročilej digitálnej dobe sa stále u klientov a významných značiek tešia svojej obľube, snáď pre svoj monštruózny a pôsobivý vzhľad, ktorý priťahuje očné zmysly publika ako magnet, snáď pre svoj široký záber a istý zásah. V každodennej prevádzke na frekventovaných cestách, zastávkach a lukratívnych miestach je jednoducho kampaň na verejnom transporte neprehliadnuteľná a na rozdiel od digitálu u nej reklamná slepota nehrozí.
Kreatívna „one man show“ v pohybe
OOH reklama na autobusoch, trolejbusoch či električkách má výhodu vo svojej jedinečnosti. S nápaditou grafikou totiž umožňuje vykúzliť zaujímavé vizuálne efekty a čo viac, stále zachováva značke exkluzívny reklamný priestor. Výrazný exteriérový polep na formáte Celopolep, Mobilboard, Side Board alebo Back Board tak každodenne rozohráva svoju vlastnú „one man show“ a vyvoláva dokonalý vizuálny zážitok, čo kampani zaručuje vysokú účinnosť a zapamätateľnosť.
Čo tak sa poriadne odviazať a zapojiť verejnosť?
Ako by sa Vám páčilo nastúpiť do žraločích čeľustí, do autobusu v zajatí King Konga alebo zmeniť na chvíľu profesiu a stať sa vnútri trolejbusového vozidla stavebným remeselníkom? Chceli by ste podsvietenú vonkajšiu reklamu?
Zahraničná kampaň King Kong – Celopolep autobusu, zdroj: reddit.com
Nič nie je nemožné, nevšedným nápadom a vizuálnym efektom sa medze nekladú. Ukážky vás presvedčia, že reklama vôbec nemusí byť konzervatívna či fádna!
Slovenská kampaň pre Asus – Celopolep električky s reflexnými prvkami,
zdroj: MOBILBOARD
Iste uznáte, že v prevádzke MHD vozidle s takou úžasnou grafikou sa nemôže priniesť nič lepšie ako wow efekt! A to je predsa snom každého markeťáka – efektívne podporiť a zviditeľniť značku či produkt.
Zahraničná kampaň pre National Geographic – Celopolep autobusu, zdroj: reddit.com
Zdroj fotografií: MOBILBOARD, hispanic-marketing.com, reddit.com