Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené!
Oficiálne sme predstavili výstupy z realizovaného “Výskumu účinnosti vonkajšej reklamy na vozidlách MHD”.
Výskumné dáta za pohyblivé reklamné formáty na vozidlách MHD sú zverejnené!
Tlačová konferencia MOBILBOARD v Prahe úspešne realizovaná.
Oficiálne boli mediálnemu trhu predstavené výstupy z realizovaného “Výskumu účinnosti vonkajšej reklamy na vozidlách MHD”.
Výskum účinnosti vonkajšej reklamy
Zástupcovia mediálnych agentúr, asociácií a novinárov z Česka a Slovenska sa mohli zoznámiť s priebehom celého výskumu. Metodiku zberu dát predstavil Ing. Tomáš Matras Ph.D. zo spoločnosti CZECH Consult s.r.o.
Mediálne hodnoty získané z merania okomentoval pán Tomáš Bičík zo spoločnosti Nielsen Admosphere, a.s. Mediálne ukazovatele v podobe počtu Impresií, Reach, OTS a CPT budú teraz môcť agentúry a zadávatelia využívať pri plánovaní svojho mediamixu kampane.
MOBILBOARD v minulom roku venoval veľa úsilia k zaisteniu podkladov pre tento výskumný projekt. Rád by týmto odkázal trhu, že OOH nie sú iba billboardy, ale aj reklama na vozidlách verejnej dopravy, ktorá je teraz plnohodnotným médiom s dátami.
Transport sa teší na veľké značky!